Gizemlibirisi
Hamilelik belirtmen lazım bende A101 de mağaza sorumlusuydum eğer çalışırken hamile kalırsan doğum iznini hak edebiliyorsun diğer türlü hak edemezsin. Ama zaten hamileliğini söylediğin vakit almazlar. Ki bence de girme evet maddiyet lazım şuan ama çocuğunun sağlığını tehlikeye atma gerek yok. O paletler toz mal açma sürekli ağır iş yapıyorduk yani ben de çalışırken hamile kalsaydım eğer ki kesinlikle devam etmezdim çekilmez