Gebeanne45 laboratuvarda yaptırdım ben direk tanıdık olduğu için. Sağlıkocağında yapıyorlar fakat 50 lik içecekle doktor benden 75 ya da 100 lük olursa iyi olur dediği için orda yaptırmadım ama devlette de yapıyorlarmış. Benim hiç şüphem yoktu kilo alımım normal ailede şeker yok suyum normal risk yoktu ama işte çıkınca çok şaşırdım yaptırmasam hiç ihtimal vermezdim o yüzden yaptırmakta fayda var diyetle bile zor dengede tutuyorum şuan