gzmwe
Bebek kaburgalarımı ittiriyordu haliyle aşağıda da baskı oldu kasıklarımda hiç bilmediğim bir sancı oluşdu belimde ağrı oldu kasıklarımda baskı oldu lavobaya girdim titreme mide bulantısı üşüme gibi birşeyler oldu eğer hastaneye gitseydim yatırırladı büyük ihtimalle