36+4 🌸 geçen hafta 2500 kg. Pazartesi görüş günümüz var galiba sezaryen istiyorum normal doğum istiyordum başından beri ama bu konuda kafamı karıştıran çok şey var pazartesi doktorumla konuşacağız bakalım 12 nisandan sonra sezaryenle alabilirim demişti 😔🥰