SinemAkyldz_ Kızlar 27+1 haftalık hamileyim karnım bu güne kadar daha şiş duruyorsun dünden beri daha inik bebeğin hareketleri normal ama sık sık yapmıyor artık yaşayan var mı doktor kontrolüm salı günü o zamana kadar burada yaşayan var mı diye sormak istedim
Mutlulukkk SinemAkyldz_ gecenlerde bana da oyle oldu.resmen dumduz oldu karnim. Bi hafiflik bi yumusama hissetmstim gobegimde. Sonra buraya bakip arastirdim. Yalniz degilmisim 😂 gaziniz gitmistir veya afedersiniz ama tuvalet ihtiyacinizi gidermissinizdir fazlaca🙈 onndan dolayi olabilir. İshal olmus olablirsiniz .Onemli bir sey yoktur yani caninizi sikmayinn 🌺😊
Z-ynp48 SinemAkyldz_ ya bende 21 haftalığım ben de aynısını hissediyorum önceden daha şişti eminim birkaç gündür indi karnım
Ggizemdkgg SinemAkyldz_ sizi korkutmak endişelendirmek için söylemiyorum lütfen bana kızmayın ben yaşamadım böyle bir durumu ama yaşayan yakınım oldu gerçekten karnınızı küçüldüğünden ve bebeğin hareketlerinin azaldığından eminseniz en kötü bir acil doktoruna görünmenizi tavsiye ederim çünkü bu sorunu yaşayan yakınımın bebeğinin suyunda azalma olmuştu. Hiç birşey olmazsa bile iyi olduğundan emin olursunuz stresten kurtulursunuz. Bence geciktirmeyin. Sanırım salı randevum var demişsiniz salıyı geçirmeyin. Bildiğim kadarıyla Dikkat etmeniz gereken şey bebeğin hareketleri ne durumda eğer her zamanki gibiyse sıkıntı yok ama azalma varsa doktora görünün lütfen.
Azeriqizi Onceden siskinlik gaz olmus canim .bende 27haftalk hamileyim yok denecek kadar karnm var bebek biraz zayif bu yuzdendir diye dusunuyorum.insAllah sende kotu bisey yoktur.endiselenme
SinemAkyldz_ Azeriqizi benim bebeğimin haftasına göre kilosu çok normal dedi doktorum 2 hafta önce gittiğimde bir anda böyle bir şey olunca korktum
Nazugrak16 Azeriqizi bende 31 haftaligim dün bende farkettim çok midem yanıyordu daha sonra gaz çıkıyordu karnımın sisikligi indi
SinemAkyldz_ Nazugrak16 benim de dün gaz sıkışmam oldu karnım ağrıyordu baktığımda karnım inmişti bu sabah uyandığımda yine inikti
Dilaraanl SinemAkyldz_ 2 gündür. Aksam karnım daha büyük uyanıyırum kücülmüs gibi hatta eşime söyledim bos bos baktı yuzume 😂 ama bence öyle
cauuv1 SinemAkyldz_ bebegimin hareketleri idare ederdi indiginde ama 2 3 güne sonra hareketleri yine arttı karnım şişti
SinemAkyldz_ Dilaraanl eşim de bana aynı tepkiyi verdi yok öyle bir şey aynı işte dedi ama ben fark ediyorum indiğini 😁
FlkNaz 26+3 bizde kaş gündür karnım düz uyanıyorum gün içinde de çok yaşıyorum hatta ilk gün uyanınca aşkımmm bebeğim yok bebeğim nerde diye ağlamıştım 😂 çünkü karnım düzdü normal o zaman herhalde bu haftalarda
SinemAkyldz_ FlkNaz ayy kıyamam o daha kötü olmuş benim o kadar inik değil ama ben de korktum ilk gördüğümde