Elif2424 ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri kusuyordum çok kötüydüm tanzikli su gibi kusmaya başladım püskürtmeye başladım o yüzden doktora gitmiştim acil olarak daha sonra suyunun az olduğunu öğrendim sonra perinatoloji uzmanına gittim böbrekleri olmadığını öğrendim devam ederse hamilelik rahime yapışır dendi normal doğum yaparak kaybettim bebeğimi rabbim kimseye yaşatmasın 4 aylıktı