unlusura Sevgili anneler kafam 2 model de karıştı sizce hangisi ve cam mı plastik mi tercih etmeliyim
miray1995 unlusura ilk oğlumda avent tercih etmiştim. Mamalardan dolayı sararma oldu koku oldu memnun kalmadım. Bu sefer lansinoh aldım umarım memnun kalırım ☺️ aventin cam olanları kırılabiliyor o kadar para verdikten sonra insanın içi acır
Kurtiremmm unlusura bibs biberonu da çok övüyorlar ama ben daha almadığım için yanlış bilgilendirmeyeyim
anneoluyorm_ unlusura ben cam biberon we baby aldım emzik de we baby aldım. Eğer tutmazsa değiştiririm. Fiyatları çok yüksek geldi bana
unlusura Zehross03 evet ya avent çok pahalı 🙄 bnde sizin gibi yapabilirim ama trendyolda da kampanya sı var kafam karışık
Daba Avient aldim hem cam hem.plastik . Gorumcem cok memnun kaldigini söylemişti. Ve ikisini de al dedi plastik küçük cam kucuk ve orta
Sahikaakcay Lansinohdan çevremdeki her anne memnundu bende o yüzden lansinoh alacakken bir arkadaşım hediye aldı. Cam biberon almayı hiç düşünmedim cesaret edemem kullanmaya çok sakarim kesin çocuğun yüzüne gözüne düşürürüm ben onu😂
Poyrazin_annesi Awent cam bıberon almştm ama zamanla kapaği atmaya başladı hep bebegımın yuzune döküldü sütler ve agız yerı geniş oldugu için bebegım içerken yanlardan akıyodu . Lansınoh plastık olanı aldm . Ve cok memnun kaldm bebegım daha rahat içiyo artk
unlusura Poyrazin_annesi aa ilk defa avent kötü yorum geldi ve o kadar para verince bebeğimm kullanamazsa çok üzülürüm 🙄😬
Tunc-armagan unlusura kesinlikle avent ben plastik aldım. Cnku cam alan arkadaşlarm elinden düşürup kaç kere kırdılar. Ben 6 ay eğitici bardağı da pipetli sulugu hepsini avent aldım coook memnunum
unlusura Tunc-armagan peki aventin her boyunu almaya gerek var mı yoksa şimdilik en küçük boyu yeterli mi
Sumiire unlusura aventi bilmem de lansinohtan hiç memnun kalmadım ilk etapta onunla verdim ama çok geliyodu kızıma göre sonrasında Dr braws aldım kolik olandan iyiki ondan almışım
CmreKsidar unlusura avent aldım kızım kaç gün hasta olduğum için biberonla beslendi meme reddi hiç yapmadı.
Cekilmezbirkiz unlusura ikisinide kullandım oğlum lansinoh tercih etmişti ama aventi de kullanıyordu reddetmedi yani. Bebeğe bağlı biraz
unlusura Cekilmezbirkiz o yüzden şansımı lanshon küçük boyla deneyip olmazsa avent mi alsam ama internette de avent set indirime girmiş kafam karıştı 🙄
Bernnnaaaa unlusura chicco çok iyi ucu aynı anne memesi gibi kavisli geliyor biz onu kullanıyoruz meme reddi yapmadı
benaslindayohum unlusura ilkinde aventin yenidoğan setini almıştım pp free mi ne yazıyor cam değil atsada kırılmıyor büyüdükçe sadece biberon emziğini değiştirdik hala kullanıyor 22 aylık bu sefer çok phalı olduğu için direk wee biberon alıcam 😄