Maivesiyah inşallah bende erkek hissediyorum doktorum kız dedi ama ilk kızımda yaşadığım hamilelikle alakası yok hamileliğimin kızımda sürekli kustum hastanede yattım hep ekşi yedim bunda ne mide bulantısı ne aşerme hiç bişey yok ve canım hep tatlı istiyor belki hurafe bilmiyorum fakat çok farklı iki hamileliğim de inşallah sizin dediğiniz olur ❤️❤️❤️