Siyahsiyah valla güzel çalışmak ama çoğu zaman ev kadınlara özeniyoruz grup olarak 😊çok yıpratıcı oluyor hele erkek yardımcı olmuyorsa evde herkesin bir yaptığı şeyi sen erkek işi de yaparak iki yapıyorsun , evet bir yandan iyi yalan değil ama çoğu zaman keşke çalışmasaydık diyoruz hele çocuk bakıcı ve kreşlerde senle sabahın köründe kalkarken için gidiyor henü yaşamadım ama düşüncesi bile üzüyor beni , arkadaşlarımdan görüyorum , maalesef ki tek kişi artık yetmiyor hele ev kira oluncaa artık mecburiyete döndü 🤷🏻♀️ arada şeytana uyup gidip kendim baksam diyorum da sonra saçmalama deyip duruyorum 😊 maşallah büyümüş baya ayy daha da merak ettim bekliyorum mutlaka 🥰