prensesinannesi94 Merhaba arkadaşlar çoook ani gelişen doğum hikayemi zaman kaybetmeden sizlerle paylaşmak istedim 😊 30 Mart Perşembe günü 36+1 iken doktor kontrolüm vardı son 2 haftadır suyum sınırda seyrettiği için iki günde bir gidiyordum doktorum suyun tamamen bitmiş olduğunu acil sezaryen olmam gerektiğini söyledi özel takipliyim bu arada eşimle ben panik bi şekilde doktordan müsade isteyip Zeynep Kamilde de muayene olmak istediğimi söyledim doktorum anlayışla karşıladı her neyse hemen doğum acilden giriş yaptım testler ve muayene derken sınırda olduğu söylendi suyun ve yatış verildi bu arada doktorum sabah çatı yapmıştı ve açıklığım yoktu acilde yapılan çatı muayenesinde 2 cm açıklığım vardı ben yine şok 😁 yatışımı yaptıktan sonra doktor kontrolünde açıklığım 4 cm olmuştu aynı gün doktor takip etmeye karar verdi bugün sabah yapılan muayene de açıklığım 5 cm olmuştu ve doktor suni sancıyla doğuma karar verdi kendi sancılarım çok hafifti regli ağrısı gibi böyle giderse çok kolay olacağını düşündüm ama suni sancı verilmeye başladıktan sonra işin rengi değişti 😄 en son doktorlara nolur şunu kapatın ben yapamicam diye yalvarıyordum 😅 9:30da başlayan suni sancı serüvenim öğleden sonra tam açıklığa ulaştım ve 14:57de tahmini 5 6 ıkınmadan sonra dünyalar güzeli kızımı kucağıma aldım 🥰 bu arada doktorlarda hayret etti ilk doğumun bu kadar hızlı ilerlemesi konusunda inanın ki kızlar evet çok zor bi süreç şuan hastane odasından yazıyorum bikaç dikişim var uyuşturmadan diktiler ama hiç bişey hissetmedim doğumdan hemen sonra ayağa kalktım bebek çıktıktan sonra ki rahatlama hiç bi şeyde yok 😅 diyeceğim o ki Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin evlatlarınızı bir avazda kurtarsın ❤️ uzun ve karışık oldu kusura bakmayın sormak istedikleriniz olursa seve seve cevaplarım 😘
Kurabiye93 prensesinannesi94 4 aylik hamileyim ilk cocugun beninde sezaryen hic istemiyorum insallah gerek kalmaz ama normal dogumdanda cok koekuyorum sancilae nasil agrilar dayanilmiyacak kadar kötü mü gercekten?
Bahar_123 prensesinannesi94 maşallah gözünüz aydın:) miniğiniz kac kilo doğdu küveze falan almadılar inşallah
Songulars13 prensesinannesi94 ya ne mutlu size bebeğinize sağlıklı sıhhatli bir şekilde büyümeyi nasip etsin bende Zeynep kamil hastanesinde doğum yapmak istiyorum inşallah doktorlar ve ebelerin yaklaşımı nasıldı ve doktorunuz kimdi teşekkür ederim şimdiden 💖☺️🌸
prensesinannesi94 Kurabiye93 değil canım kendi sancılarım regli ağrısı gibiydi suniden sonra şiddetlendi ama Rabbim sabrını veriyor içini ferah tut 🥰
gamzeliyarim28 Benim de suyum az ve tansiyon sınırda. Doktor en son tansiyon 14 . 9 olursa acilden gir suni sancıyla doğumu başlatacağız dedi Suni sancıyı duyunca insan gerçekten irkiliyor:((
prensesinannesi94 Songulars13 çok çok iyiydi herkes ilgi alaka sabır yönünden 😄 benim doktorum özeldeydi Zeynep kamile acilden giriş yaptım doktorum yoktu o yüzden 😄
Merve0227 prensesinannesi94 olumsuzluklara rağmen aslında harika bi doğum olmuş tebrik ederim Allah analı babalı büyütsün 😊 Umarım benim ikinci doğumum kolay olur ilki çok zordu çünkü 🥴 şafak 5
prensesinannesi94 Merve0227 aynen canım doğumdan sonrası büyük rahatlıkmış ama 😊Allah yardım etsin sanada bir avazda kurtul inşallah
iremasmahan06 prensesinannesi94 öncelikle Allahim anali babali büyütsun insallah benimde az kaldi ve benimde kizim olacak ilk dogumum olacak ve o kadar çok korkuyorum ki suanlik normal dogum olarak görünüyor dikişlerinizi uyusturmadan dikmisler hicmi hissetmediniz
kavuncu-sevim Bünyeyle de alakalı durum arkadaşım 30 kilo aldı sürekli uyudu spor felan da yok doğumu sancısı her şeyi bir saat sürdü.Tamamen bünye
yagmur089 prensesinannesi94 amin inşallah darisi bizim basimiza ay inşallah bizimde kolay olur oglumda cok zorlandiydim zor dogum oldu yuruyusler fln yapiyormuydun o doğum anina kdr neler yaptin egzersizler vs hurma gibi
elizanakbulut prensesinannesi94 korkuyorum ya benimde suyum az 35 taş çatlasın 36 da doğurucam küvezlik olur mu sorun çıkarmı acaba kafam da deli sorular
Meri11 elizanakbulut benim de suyum az kaç haftalıksınız şuan ben 33 üm bende korkuyorum.. 37 ye 38 e çıkabilseler keske
Kymtipek Meri11 canim benimde 32 de suyum azaldı bir anda, sonra öneriler, havuç suyu havuç kendide olur, deveci armutu bunları tükettim suda ictim 37 haftadayim ve suyum düzeldi dene istersen insallah faydasini görürsün🙏🏻💕
elizanakbulut Meri11 Meri11 ben şuan tam 35 haftalık oldum canım . yarın randevum var doğum olabilir her şeyimizi ayarladık bende ona göre hazırladım evi bile hazır ettik resmen doğuma gider gibi gidiyorum her an gel yat doğurtalım dicekler sanki . ben 3 gün hastane de yattım düzenli baktılar bana ciğer geliştirici iğne vuruldum elhamdülillah çocuğum kilosu 2800 dü 34+2 iken yani 36 haftaya uyumlu o yüzden aslında pek endişem yok ama bilemiyorum . canım çocukta gelişim geriliği yoksa korkma 35 den sonra doğsa allah’ın izniyle bir şey olmaz bizim gibi erken doğuran yada doğurmak zorunda kalan çok kadın var :( ama benimde eşim bekleyelim diyor en azından 37 haftalık olsun diye