Beyzabasyigitt Merhaba kızlar 13+3 haftalık hamileyim devlet hastanesi takipliyim kendi doktorum cinsiyet 5. Aydan önce belli olmaz dedi söylemek istemiyor gibi geldi bana özel hastaneye gitsem tahminde bulunurlar mi sizce ☺️
Svgyl Beyzabasyigitt özel hastanede de bazı doktorlar söylüyorlar ama yüzdelik olarak net söylemiyorlar bende devlet hastanesi kontrollüyüm 16. Hafta da öğrendim net söyledi doktor belli oluyor zaten hatta sana da gösteriyor 13. Haftada 12. Haftada söyleyen doktorlar var bence emin olunması açısından 16 ve sonrasını bekle
3babymom Beyzabasyigitt 11/12/13 haftada öğrendim ben çok kucukkendrn belli zaten fakat Dr emin olmak için belli haftaları bekliyor
Babyykmz Beyzabasyigitt ben ozelde takipliyim 11+4te erkek tahmini yapti bir 10 gunu daha var dedi. Bende ramazandan sonra geliyim dedim o zamana kadar neredeyse 5 aylik oluyorsun oyle olmaz 4 nisanda burdasin dedi bakalm sali gunu gidecegz ogrenmye 😃
Beyzabasyigitt Pamuk eşimi de yanıma almıyor doktorum. daha kalp atışını dahi duymadı hem onları duysun Canlı Canlı görsün hemde olursa cinsiyetini öğrenelim istiyoruz inşallah istediğimiz gibi olur 😄
Beyzabasyigitt Svgyl 17. Haftada kontrolüm var zaten ama ilk gebeliğim o yüzden çok merak ediyorum hemen öğrenmek bir şeyler almak istiyorum 😄 sabırsızım biraz
Beyzabasyigitt 3babymom doktor cinsiyetiyle çok ilgilenmedi gibi geldi bilemiyorum üstünde durmadı özele gitsem öğrenebilir miyim acaba diye düşündüm 😄
Svgyl Beyzabasyigitt benimde ilk çok merak ediyodum eşimde de daha hiç görmedi özele gitmeyi düşündük beraber aynı anda öğrenelim diye ama bekledik zamanı gelince netleşince öğrendik bu ilk yaşantılar sen eşinle karar ver nasıl istiyorsa bence içinde kalmasın öyle yaşa
Gazeliz Beyzabasyigitt canm özele gidersen bebek pozisyonu uygunsa öğrenirsin mutlaka devlet geç diyor benm geeçi 15+3 de dedi geçenlerde
Beyzabasyigitt Gazeliz Çalışıyorum zaten cuma maaşım yatacak onu bekleyeyim diyorum sonra hafta sonu giriyor araya yine bi 15 haftalık falan olacak gösterir inşallah o zaman 😄
Pamuk Elis90 inşallah öğrenirsin canim.Aslinda bebekten kaynaklı benimki bağdaş kurmuştu.Doktorla alakalı degil
Elis90 Pamuk aslında doktor en son gittiğimde gördü ama . Söylemedi . eşime diyorum şimdide gideriz pozisyonu uygun olmaz. Bir ay daha bekle bakalım 😁
Beyzabasyigitt Babyykmz yaa inşallah gönlümüze göre olsun hepimizin cinsiyetin önemi yok sağlıklı olsun yeter ama merak işte 😄
yildizzzz16 Ben özelde 13+2 de öğrendim doktor alışverişe başlayabilirsin dedi direkt eğer uygun pozisyonsa gösterecektr 🐣
Beyzabasyigitt yildizzzz16 inşallah bakalım bende hem merak hem de Alışverişe başlamak istiyorum yavaştan o yüzden öğrenmek istiyorum hemen 😄
Happymomleyla Beyzabasyigitt bulunurlar canım eğer kordonu önüne gelmediyse ve pozisyonu da uygunsa sen sormadan söylerler herşey bebişe bağlı😂