Ozlmcgrci 18+3uz biz geçen hafta kızımız olacağını öğrendik biz💖💖 ama içimde bi tedirginlik var benim ya değişirse yanlış görüldüyse diye,özele gidiyorum ultrason cihazı ve doktor epey iyi ama yine de bu postta okadar çok cinsiyet değişimi okudum ki kalbim kanaat etmiyor ayrıntılı ultrasonu bekliyorum🤗 eşimle deli gibi kızımız olmasını istiyoruz adını bile koyduk Zeynep Elamız😇😍 ama dediğim gibi emin olamıyorum☺doğum 10 nisan görünüyor şuanda kismetse inşallah sağ salim kavuşuruz evladimiza heoimiz🤗