yanlisanlamaama Yaa şekerden korkuyorum ben de, haftaya yaptırcam testi. Ben sabah kaşarlı tost, kaşarlı yumurta domates salatalık falan yiyorum,patates varsa kızartma yapıyorum en çok yediğim şey . Sonra meyve ne varsa elma muz portakal yiyorum. Kuru üzüm, kayısı, incir sevdiğim için gelip geçerken yiyorum. Akşam olunca çorba ve yanına yaptığım yemekten, makarna pilav falan yiyorum. Bazı akşamlar abur cubur yiyorum, ya da dışardan söylüyoruz. Hiç özellikle hamileyim diye ayrı beklenmedik, ilk gebeliğimde çok dikkat ederdim