Ygmr_123 Alpinannesi__ ayyy valla Allah yardımcımız olsun sağlıklı bir şekilde bebislerimizi kucağımıza alalım
Virgohome 30 haftalığım ve şiş arada bi şişip iniyor enteresan kesin daha fazla şişecek ödem var belli bi sor abla yinede belki başka bişeyfit
NEG Ygmr_123 benım öyleydi dik tutup soğuk suya tutuyordum iyi geliyordu ama maalesef doğumdan sonra daha cok oluyor. 1 hafta sonra inmeye baslıyor.