Busel Ygmr_123 öyle bir durum söz konusu değil ama dün sağlık ocağında hemsire artık ödem tutar ama çok şişerse hastaneye git dedi ayaklarınızı tavana dikin biraz
NEG Ygmr_123 çok uzun süredir yaşıyorum maalesef, soğuk suya tutuyorum iyi geliyor ve yukarı dikiyorum.
Alpinannesi__ Ygmr_123 şişmeyen yerimiz kaldı mı ki keşke sadece ayaklarım olsaydı ellerim yüzüm her yerim yüksek tansiyonum ayagımın ağrısından kaç geceyi ağlayarak sabah ettiğimi sayamadım hiçbir şey fayde etmiyor bana ilaç kullanmama rağmen tansiyonum yükselince özellikle ayağımın üstüne basamıyorum
Ygmr_123 Busel çorap yazdı bana gidip almadım daha çok ayakta gidip geliyorum kardeşim bana geldi diye ondan mı acaba
Ygmr_123 Esra1501 bana çorap yazdı daha gidip alamadım düşün öyle şiş ayaklarım ayakkabı olmuyor resmen
Busel Ygmr_123 bilemedim kuzum bana yeme içmeye dikkat et dedi 36.dayim bende bu haftadan sonra çok olur dedi
Ygmr_123 Busel bana da normal dedi ama acayip sis ellerimde falan yok ama ayaklarım tombik tombik ve ağrıyor
serife_b Eğer çok fazla şişlik varsa acilen doktoruna görün yüksek tansiyondan dolayı olabilir, ebe eğer dinlenince geçmiyorsa vakit kaybetmeden doktoruna görün demişti bana.
Ygmr_123 serife_b dün acile gittim çorap yazdı normal dedi böyle şişmesi ama çok ağrıyor ayakkabı olmuyor
Ygmr_123 Busel dün gittim canım normal dedi tansiyon da ölçtü çok ayakta gidip geliyorum ondan sanırım yarın gidip çorap alacam eczaneden
Ygmr_123 Alpinannesi__ ayyy valla Allah yardımcımız olsun sağlıklı bir şekilde bebislerimizi kucağımıza alalım
Oz_se Ygmr_123 bende oyleyim yuruyemiyorum patliycak gibi oluyo basinca 37 38 numara ayaklarima 40 numara ayakkabi aldim