MerveSinan valla aynı dediğin şeyleri yaşadım ben bi kaç gün karnım sertleşti hata bebeği hissetmedim doktora gittim bana onların sancı olduğunu Alttan muane etti akşama ağrılarım başladı sabah çoğaldı 2 gibi nişan geldi 7 de yatırdılar doğum başladı sabahın 4 doğum ettim yani kedini hazırla çok yorma doğum başlaması öyle oluyor