MerveSinan Hmm anladim canim hayırlısı olsun saglikla kavuş inşallah benimde hic suyum nişanim gelmedi sancim vardi evde çektim ben sancimi bide gittim hastaneye şansa kendi doktorum nöbetçiydi açılmam vardi 3-4 cm yatisim yapildi banada suni verildi ama dozu düşük verildi dayanilacak durumdaydi acilmam guzel ilerledi sonra suyumu orada patlattilar ondan sonraki sancilar cok kotuydu nisanimda suyumu patliktan sonra lavoboda geldi boyle bildigin sumuksu bisey icinde kan var bende gormus oldum 🙈