kadertugrul7 Yasminkrc inşallah rabbim bütün bebek bekleyen annelere kolay doğum nasip etsin inşallah oglumda çok rahattim son yarim saat hissettim hissetmedim sanciyi doguma alindim inşallah bu minigimdede öyle olurum🤲
mombabe Yasminkrc bu benim başka bi yerde sorduğum sorunun kopyala yapıştır hali gibi 🤣🤣🤣 neyse bende burda durayım da cevapları bekliyim🙃
Yasminkrc mombabe demekki annelerin aklı bir çalışıyor 🤭 dogum yaklaştıkça sancı açılma herkesin aklinda bu sorular olabiliyor 😍
Mlkengn Yasminkrc sadece sancı. 10 cm iken bana oranın fotosunu çekip gösterselerdi bile inanamazdım herhalde 😂🤦♀️😂 hiç hissedilmiyor çünkü
hunilimom Yasminkrc hissetmiyorsun canım benim 3 cm açıklık varmış ne sancı ne bişe hiç hissetmedim bile 😂
cannkmrc Yasminkrc korkma canım ben valla arabada doguruyordum meğersem evde çok beklemişim o duygu yogunluğundan birde Allah’u teala gerçekten her anlamda yardım ediyor ıkınman bile gelmesi büyük bir mucize gerçekten sadece sakin ol ve o anın ritmini hisset ben o anda yürüyüşümü eşimle yaptım banyoya girdim 2 rekat namaz kıldım tabi zor ama başlarda dayanılmayacak gibi değil iyice şiddetlenimcede zaten çocuk doğuyor artık yarım saat 1 saate kucağında emziriyor olursun Rabbim kolaylik versin
mombabe Şimdi çok özür dileyerek açık açık yazıcam 🙈😂 bu açılma dediğimiz olay vajinadaki deliğin genişlemesi ve bu hissedilmiyor sadece sancılar hissediliyor o zaman, birde bebek çıkarken o an ki acı sanırım. Ayyy Allahım çok korkuyorum ya
Yasminkrc mombabe hahahah dogum perileri sanada gelmis galiba son 2 haftadır surekli kafamda bunlar dolaşıyor 😂😂nasil çıkıcak sanci nasil olucak dikiş cok olursa yatip kalkip bu dusuncelerle bogusuyorum 😂😂
kuzeymomsss Yasminkrc Kişiden kişiye değişiyor sanırım, benim sancılarım 100u bulurken hiç birşey hissetmiyordum aynı şekilde açılmam da vardı