Yasminkrc Normal dogum yapan anneler bisey aklıma takıldı. Açılmalar olurken vajinadaki açılmayı hissediyormusunuz yoksa o an ne açılması sadece sancıyi mi hissediyoruz diyorsunuz ?🤭 merak ettim acaba açılma oldukça hissedilen bir sey mi ?
aysenurcft Yasminkrc Gebeliğim ilk hamileliğim normal oldu açılmanı hissetmıyorsun sadıce sancın oluyor canım benım gece 3 te sancılarım az az başlamıştı(bel ağrısı vardı sadıce ) sabah 5 te doktora gittimde 4 cm acılmama vardı hastnede suni sancidan sonra arttı ağrılarım
Bet1 Yasminkrc ben normal doğum yapmadım 34 te aniden suyum geldi ve hastaneye gittiğimde 8cm acilmam vardı hiç hissetmedim sanciyi da hiç hissetmedim. Hissedilmeyebilir yani
kadertugrul7 Yasminkrc açılma hissedilmiyor taki bebegin kafası gelene kadar onu doktor veya ebe muayne ile afedersiniz parmak ile bakarak anliyorlar sancida eger yavaş az dozda verildiyse rahat birde açılma hizli ilerliyorsa yemede yanında yat 😂
Yasminkrc AyFa1608 yaaa acilman olmasi da güzel bisey aslında benim en buyuk korkum hic acilma olmazsa bastan suni sanci alirsam diye korkuyorum. Kacinci haftandasin canım insallah kolaylıkla alirsin bebegini kucagina💜
AyFa1608 Yasminkrc sağol canım da haftam erken daha. Erken doğum riskim vardı zaten ama birden açılma olması kötü oldu bana. 33+6 da öğrendim 4 cm açıklığı. Şu an 35+1 im.
Yasminkrc AyFa1608 hic kotu dusunme canım suan dogsa bile sıkıntılı süreleri geçmiş ama dursun tabi daha sen rahat ol 37yi gorursun bence 🌸🌼
AyFa1608 Yasminkrc inşallah canım. Yok kötğ düşünmüyorum şükür. Zaten erken doğum riskim olunca 29 haftada 2 doz 31 haftada 2 doz ciğer geliştirici iğne oldum. Sancılanınca yatırdılar hastaneye 33+6 da 1 34+0 de 1 doz daha yapıldı ciğer geliştirici. Kilosu da 3 e yakın şu an. Artık ne zaman gelirse gelsin modundayım. Hatta hastanede kabul etseler doğurmak istiyodum ama haftan erken dediler. Evimde dinleniyorum. Nasip bakalım ne zaman gelirse minik🤭
Yasminkrc aysenurcft anladim canim insallah hepimiz kolayca kavusuruz bebislerimize açılma olmasi da guzel bisey tabi ne kadar acilman olursa o kadar az suni sanci aliriz
BerfinYildiz aysenurcft Ben 38+4 deyim Sancim Arada Bir Oluyor Suni Sancı Çok Mu Can Acıtıyor İlk Gebeligim De Geçen Hafta Hastaneye Gittiğimde Sancim Çıkmadı Nst De Doktor Haftaya Gel Değerlendirelim Sancin Yoksada Gel Dedi Salı Günü Gidicem Sizce Suni Sancı Mi Vericek Salı Günü 39 Haftalik Oluyoruz Cinsiyetimiz Kız
Smootie aysenurcft birsey soracagım bel agrısı eşliginde sancılar başlıyormus ya o bel agrısını nasıl ayırt edeceğiz zaten son aylarda hep bir bel agrısı oluyor 😀
Bet1 Yasminkrc makat geliş olduğu için sezeryan oldu. Ağrı esigim çok yüksek sancı ağrı hissedemiyorum maalesef
AyFa1608 Yasminkrc amin inşallah canım benim. Cümlemiz sağlıkla kolaylıkla kavuşalım inşallah meleklerimize 🥲♥️
kadertugrul7 Yasminkrc inşallah rabbim bütün bebek bekleyen annelere kolay doğum nasip etsin inşallah oglumda çok rahattim son yarim saat hissettim hissetmedim sanciyi doguma alindim inşallah bu minigimdede öyle olurum🤲
Durubebegim Yasminkrc yok hissedilmiyor sancı çektikçe bebek aşağı iniyor ve baskıladıkça açılma oluyor