Evet kizlar yolun sonuna yaklaştık 37+2 yiz 😊 eğer bi sorun çıkmazsa doktorum 10 Nisana doğum tarihi verdi 38+5de alacak 🥰 2.gebeligim sezeryan doğum olucak buda 🌼 ilk cocukta o kadar acemiydim ki inanin ne oldu nasıl gelişti hatırlamıyorum bile 😊🤷🏼♀️ sezeryan Doğum sonrasi hızlı iyileşmek icin ağrı olmasin diye öneriniz varsa yazın lütfen 🥰