melike344 canım benim de testte silik çizgi çıktı kan da 1.20 çıktı negatif yani ama adetime 8 gün var bende 3-4 gün daha bekleyip bidaha kan vermeyi düşünüyorum çünkü kasıklarımda batma var. Benim de bir çocuğum var insan bı kadar emin olamaz kendinden. Ben o kadar eminim ama beklicem