melike344 Arkadaslar sizce hamilemiyim küçük çizgi belirli Fazla belirli değil silik düşünceleride alabilir miyim lütfen çok ihtiyacım var düşüncenize ☺️🙏🙏
bastet melike344 çok yüksek ihtimalle hamilesiniz kan verin kesinleşsin ben de aynı böyle çizgiyle öğrenmiştim beta hcg 79du 🙏
Sibel_72 Testin yanılma ihtimali var eğer elinizde başka test mevcutsa sabah ilk idrarla tekrar yapın yok dayanamam derseniz en yakın Sağlık birimine gidip kan verebilirsiniz net bir çözüm olur umarım güzel haberlerle dönersiniz ( bence var)
melike344 Aysenur3535 adet oldum ben bitti benim bir oğlum var ilk gebeliğimdeki gibi yaşıyorum oruçluyken ağrımoluo karnımda halsizlik oldu bi mide bulantısı yaşadım bugün
Glsm16h Benim de boyleydi daha iki haftalik demisti doktor hatta ikinci testi yaptigimda cikmamisti bile betamda 7.5ti :))
Aysenur3535  benimde reglli olmama 6 gün var bende sizden sonra test yaptım bir haftadır kasık ağrısı bel ağrısı çekiyorum benimde 2. İlk gebeliğim 16. Hafta da düşük olmuştu aynı belirtiler var gibiydi şimdi silik çizgi çıktı ama emin olamadım 5 dk olmadan çizgi belirdi ama