minnakannesi08 Nasılsınız hanımlar 36+6günlüğüz kızçemle. benim arada kasılmalarım oluyo birde mide yanması var felaket geceleri yatamıyorum sizler nasılsınız nasıl geçiyor
Emineedrk minnakannesi08 Yarın 38.haftama giriyorum ve doğuma gidiyorum şöyle dönüp baktığımda ne kadar çabuk geçmiş diyorum hatta bazen başa bile dönmek istiyorumm ağrısıyla sızısıyla aynı bedende son günümüz 🥲😍
busract68 minnakannesi08 bende 35+6 nasipse 18 nisan diye planladık sezaryen olarak mide yanması ve reflü benide aşırı rahatsız ediyor ve kaburgalarımda çok fazla ağrı oluyor 😞
BbabyMom minnakannesi08 37 olduk bızde oglusumla🥰 yalancı sancılarım var hala bayanda ağırlaştım 21 nısan gıbı planladık doktorumla ama bakalım erkende gelebılır ☺️
Honeymom17 Bi yandan cocuguma kavusma heyecani bi yandan hergun beni mafeden mide yanmasi,cigerime baski…. Yinede cok alismistim bu gobusle yasamaya🥰
minnakannesi08 Honeymom17 aynen öyle bir yandan doğsun diyorum bir yandan bu günleri özlicem diyip karnımı okşuyorum sürekli içerideki hareketleri tekmeleri özlicez vallahi 😊
gk123 Honeymom17 senin doğumun ne zaman canım bugün benim postuma da yanıt verdin yakın mıyız merak ettim
gzm25 BbabyMom yalancı sancı tam olarak nasıl hissediliyor acaba bende bi regl sancısı hissediyorum fakat yalancı sancı o mu bilemiyorum ilk gebeliğim 🙈🤷🏻♀️😁
Nazlii_i 36+4 🤲🏻 ağırlık var omuz ağrım var kulunç ağrım var çok raahtsızım ayaklarda şişme 10 nisanda çatı muayenesine gircem ozaman belli olucak doğum tarihi 🤲🏻
melike098 defneemom normal dogum mu oldu kac haftalıkken doğdu kız mi erkek mi kizlar erken gelir diyorlar 38+0 olduk bekliyoruz bizde
Emisse minnakannesi08 36+3üz uyurken resmen dönemiyorum ağrıdan dönünce karnıma ağrılar giriyo kalkma kalkamıyorum mide yanması çok arttı ve sık tuvalete çıkmak hareketlerini çok özlicem biliyorum ama bir yandan da kucağımda istiyorum Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin doğum korkumda var😔
minnakannesi08 Emisse amin canım bu günleri de özlüyor insan evet ama yanımızda olunca bambaşka oluyo birde doğduğu zaman o kokusu dünyalara bedel 🥰
Tugbaaa34 38+2 yim kızlar ağrım sancım yok ama adet sonundaki gibi lekelenme oldu nisan mi sizce hemen gitmeli miyim doktora sancımı beklemeli miyim ilk hamileliğim tecrubesiz ve korkuyorum
Esmanilsu Tugbaaa34 bende 38+2 olduk kırmızı renkte yogun akıntım oldu dünden beri devam ediyor sen neler yaptın hastaneye falan gittin mi benimde ilk gebeligim tecrübesizim
minnakannesi08 Tugbaaa34 nişanın geliyo olabilir canım doktora görün korkulacak birşey değil doğum habercisi nişan açılman falan varmı diye kontrol eder doktor
aliandalina minnakannesi08 36 haftalık olduk kızımla sürekli toplanıyor ve göbeğim indi bian önce doğsun istiyorum ama içimizde kıpır kıpır olmalarıda aşırı güzel bı duydu bide ayaklarım şişmeye başladı son 20 gün Rabbim hepimize kolay güzel doğumlar nasip etsin inşallah sağ salim kucağımıza alırız 🐣🤲
Tugbaaa34 Esmanilsu akşam bir damla geldi ama kahverengi henüz devamida gelmedi gitmedim ama korkuyorum iste bende bilmiyorum
esiaks minnakannesi08 35+6 yız bizde. Dün çatı muayenesi oldum. 4 kiloya kadar normal doğum yapabilirsin dedi. Bakalım süreç ne olacak. Bebek toplanıyor sürekli. Ufak sancı çıktı ama açılmam yok. Ağırlaştım. Çatı ağrım çok. Hareketimi çok kısıtladı. Bel sırt ağrısı zaten cabası. Allahtan mide yanmalarım yok 😳
minnakannesi08 esiaks sağ salim kavuş canım yavruna. benimde çatı ağrım var kalçam kopacak sanki yürüyüş falan zor yapıyorum