Sedefibrahim canım dinleme sende 32. Haftamda felan görümcem oturdu doğumlarını anlattı ama nasıl korkunç bir de depremden dolayı benim sancım oluyor erken doğum riski var 4 tane doğurmuş dördünü de anlatıyor vahşet desen var kan desen var eşime msj attım gel bir bahaneyle beni mutfaktan çağır diye 😂😂
benim ilki normal oldu ben biraz zorladım diyebilirim başkası olsa sezeryana girerdi ondan zor oldu ailemde ilk normal doğumu yaptım yani hemşireyim fizyoterapi okudum hocalarımız sezeryanın vücuda verdiği tahribatı bilseniz o kaslar asla birdaha birleşmiyor derdi o yüzden bu ikinci gebeliğim bunuda normal istiyorum Allah’ın izniyle inşallah bu kolay doğum olur herkesin doğumu kendine özel önce Allah’a sonra kendi vücuduna güven bol bol dua et meditasyon yap o mucizeyi herkes yaşamalı doğduğu an iyiki diyeceksin 🙏