Bazen insanların başına normalde de sıkıntılar çıkabilir, bu biz kadınların doğum anında da karşısına çıkabilir. Sen neye kendini hazırlarsan psikolojik olarak onu yaşarsın . Ben kendimi hep normal doğum olsun diye direten ve onun için tüm hamileliğim boyunca egzersizlerden yürüyüşlerden vazgeçmeyen ve kendime inanan biriydim ve sonunda kesisiz normal doğum gerçekleşti hem de gerçekten çektiğim acı da 9 saat gibi birşey. Öncekiler normal sızı gibiydi. Ben güçlüyüm ve yapabilirim diğer kadınlar nasıl yaptıysa benim fıtratımda varolan birşeyi inkar etmektir korkmak. He bazı komplikasyonlar yaşanabilir elbette ama sen kendini nasıl hazırlarsan öyle güzel karşılarsın doğumunu. Korkma. Sen çok güçlüsün . 9 ay boyunca bir bebek yaratılıyor karnında bundan daha zoru olabilir mi? Ve emin ol hepsi geçiyor. Kucağına alınca gerçekten şükürler olsun diyorsun💕 şimdi 22 haftalık hamileyim doğum u geçtim bebeğim doğunca nasıl idare ederim diye bir ara strese girmiştim sonra 5 çocuklu 10 çocuklu anneleri düşününce çok abarttığımı anladım. Stres yok çünkü güç var 👍