gk123 çok geçmiş olsun öncelikle 💕 ben de makrome satışı yapıyorum ve son iki haftadır yazan beş musterimden ikisi bu şekilde mağduriyet yaşamış insanlar. Gerçekten çok üzülüyorum hepimizin evladı var, para kolay kazanılmıyor, herkes binbir hevesle evladı için bekleyişe giriyor. Kim olursa olsun yapım aşaması şeklinde görsel isteyin gondermemekte ısrar ediyorsa zaten vardır bı sıkıntı