gk123 inşallah ulaşır elinize ya. Doğumunuz ne zaman ? Üzüldüm valla ben de ilk bebeğimde benzer sorunu yaşamıştım 3 ay önce verdiğim sipariş doğumuma 2 hafta kala elime ulaşmıştı. Ürün bitti fotoğraf atıcam diyor fotoğraf yok. Kargoya verdim diyor kargo kodu yok. Uyuz olmuştum ben de şikayet edicem sizi tüketici haklarına demiştim. Bir gün dedesi ölüyo, bir gün annesi rahatsızlanıyo oyaladıkça oyaladı neyse ki ulaştı sonunda elime. İnşallah sizinki de gelir