Selmaa-00 hayır önemli olan 2.5 altında olmasıymış . Benim de çok düştü ben de endişelendim ama dr bi sıkıntı olmaz dedi çocuğun zeka gelişimi için önemli olan 2.5 altına düşmesi dedi , zaten doktorlar o riski almaz öyle sıkıntı yaratacak kadar düşmemiştir bence . Ki ben 150 lik kullanıyorum dr devam dedi düşünün düşmesi o kadar önemli . Dr alanında uzman bi Prof yoksa şüphelenirdim