Sareee39 hayır korkmayın ben de çok korkmuştum ama gerçekten kendimi boş yere strese sokmuşum . ben üç senedir hipotroidi tedavisi görüyorum sürekli bu ilacı kullanıyorum yani ama ona rağmen hamileliğimin ilk ayında değerim 10 çıktı zaten kadın doğum doktoru hemen dahiliyeye yönlendiriyo. Benim hastalığım daha önceden de olduğu için endokrine yönlendirmişti ama endokrin bölümü yoksa dahiliye de olur . Doktor hemen ilaçlarının dozunu düzenliyor İlaçların düzenli kullandığın sürece hiçbir sorun olmaz ve değerin giderek düşer ve olması gereken değere iner . Bu ilacı kullanmanın hiçbir yan etkisi veya zararı yok aksine kullanmazsan sıkıntı . Sabahları aç karna için ve vitamin, kan ilacı, folik asit kullanıyorsanız bunlarla art arda içmeyin . Her gün aynı saatte ve aç karna alınması çok önemli , İlacı aldıktan sonra en az 45 dakika hiçbir şey yemeyin daha sonra kahvaltınızı yapabilirsiniz . Bunları her dahiliye uzmanı söylemiyor benim gittiğim çok iyi bir profesordu belki bilmiyorsunuzdur diye belirtmek istedim . Benim şu an üçüncü ayım ve anca normale döndü ama doktor hiçbir sıkıntı olmayacağını söyledi yeterki ilacınızı kullanın ve strese girmeyin inşallah sağ salim dünyaya getirirsiniz yavrunuzu 😇🙏