Gmziscn Irmakdkm erkektir cnm seninde büyük ihtimal bana 8 haftadan 12 ye kadar kız sonra erkek dedi 15. Haftadayım hala erkek
tazeanne61 Sezgin ben de öyle sanıyordum dün çok fena oldum midem çok kötüydü 14 olduk biz de bugün 🥰
AnneyizBizAnne Selma067 sabah mı deki hiç geçiyor mu hep buda yetmiyor sürekli şeker tansiyon düşük ve baş dönmesi Rabbim güç versin hepimize
defnekrmn Selma067 benim bulantım ilk zamanlarda oldu sonra kusmaya döndü oda geçti suanlık hiçbir sorun yok çok şükür sadece baş dönmesi göz kararması oluyor ara sıra buda yeni yeni sık olmaya başladı 14+6 yız 😍
Havvam 14+6 yız çok şükür bulantılarım gectı ama 4 gün önce kanamam oldu düşük tehlikem varmıs sadece yatıyorum ve pregestan diye bi ilaç kullanıyorum rabbim bize bağışlasın inşallah cinsiyetımız belli erkek 😍 rabbım hepimizin yavrularını sağlıkla kucagımıza almak nasip eder inşallah