Sahradmla aselirmak3406 hm tahminde bulunmamislar miydi hiç bnm doktorum 11 haftada çok ısrar üzerine kız diyebilirm dedi
Edolili aselirmak3406 Maşallah benimde ikinci kızım var 3 yaşında 😂 Nerede yaşıyorsunuz kaç yaşındasınız🌺
Sahradmla aselirmak3406 ben gitmeden vişne suyu ve karam çikolata yedim doktorda baya harekli dedi her pozisyonda gorebiliyodu gitmiş en kötü pozisyonu çekmiş 😂😂 ama içime erkek doğuyor 11 haftalık daha çok erken bı annem biliyo doktorun dediğini 😂
aselirmak3406 Sahradmla neler denemedim ki 🤣bu gün bile zar zor baktı eliyle yüzünü kapatıyo sırtını dönüyo
AylnDogn ecemekmekciaydin benim bebeğim sol tarafta ama doktorum büyük bir ihtimalle erkek dedi. Ayrıntılı ultrasonu bekliyoruz. İçimden de kızım olacak diye düşünüyorum
aselirmak3406 AylnDogn AylnDogn kızlar daha çok yanlarda oluyo benimki sürekli yan taraflarında ve bel ağrım çok oluyo doktor yan taraflarda olduğu için dedi ö yüzden göbeğimden çok yanlarım ve kalcalarım var 😊🤣
Ruhsuz aselirmak3406 ultrasondan anlayamazdim inanın sadece kafası var ama bazıları kafa yapisindan anlıyor ,kız bebekler kendini hep saklar diyorlardı ondan tahmin ettim ,sağlıcakla gelsin 🤲🥰