ecemekmekciaydin 234Seda sağ tarafta ise erkek sol tarafta ise kiz diyorlar genelde ama ne kadar doğru bilemiyorum
Sahradmla 234Seda banada 11 haftalık kafası sagda bacakları solda demişti ama cinsiyet tahmini yapmadı çok ufak dedi
aselirmak3406 234Seda sol tarafımda sürekli ve daha çok yan taraflarında dürüyo ilk hisetiğimden beri bel ağrım çok oldu oğlumda yoktu
aselirmak3406 Ruhsuz Sahradmla yasemin1622 ecemekmekciaydin Merveilgaz ecemekmekciaydin 234Seda Cinsiyeti kız ❤️
yasemin1622 ecemekmekciaydin onunla alakası olduğunu sanmıyorum bebeğim hep sağ tarafta ve cinsiyeti kız
AylnDogn ecemekmekciaydin benim bebeğim sol tarafta ama doktorum büyük bir ihtimalle erkek dedi. Ayrıntılı ultrasonu bekliyoruz. İçimden de kızım olacak diye düşünüyorum
burcuali38 ecemekmekciaydin bende tam tersi oldu. Kızım sağdaydı şimdi oğlumuz olacakmış o da solda 🥰
aselirmak3406 Merveilgaz kendini göstermedi her gittiğimizde sırtı donuk ve o pozisyonda olmuyordu bu gün öğrendim
arelbaby Sahradmla sağ ve solda olması ile cinsiyetin bi alakası yok arkadaşlar bunlar geçmişten günümüze gelen söylentiler 😂 benim en başından beri sol tarafta 32.haftadayım erkek🤷♀️
Ruhsuz aselirmak3406 ultrasondan anlayamazdim inanın sadece kafası var ama bazıları kafa yapisindan anlıyor ,kız bebekler kendini hep saklar diyorlardı ondan tahmin ettim ,sağlıcakla gelsin 🤲🥰
Edolili aselirmak3406 doktorunuz kim bende oraya gidiyorum, kız bebek geç gösteriyor kızım da 24. Haftada öğrendim şuan oğlum olcak inşallah 12+5 de öğrendim
Sahradmla aselirmak3406 rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin ♥️ 🤲 kaç haftalık öğrendiniz acaba
aselirmak3406 Edolili karış valla sabit gitiğim biri yok ama 8 polikinliği daha çok gidiyorum ve seviyorum hepsi güzel ilğileniyor ben ilk oğlumu bu hastanede 13 haftalıkken öğrendim