Rabiaaltn Kozlar yardımcı olurmusunuz Esenyurt Beylikdüzü taraflarında memnun kaldığınız özel doktor var mi 38+4 haftalık gebeyim nerdeyse dogurucam hala içime sinen bi doktor bulamadım lütfen yardımcı olun şimdiden teşekkür ederim ☺️
U-1dlk Rabiaaltn Beylikdüzü değil ama Avcılar’da Türkan mutafoglu vardı benim gittiğim dr.biri önermişti bana da.cok ilgili ve deneyimli bir kadın
Sadiyes Ben marmaraparkın oralarda oturuyorum hiç gönlüme göre bi doktor bulamadım. Bakırköye gidiyorum hep
Havuc Sadiyes bende marmaraparkın arkasında oturuyorum florya medikal parka gidiyorum bu çevrede güzel gerçekten doktor yok
Sadiyes Rabiaaltn acıkcası bu gün yeni bir doktora gittim güzel bir elektrik aldım. Devamlı takipli olduğum doktor cok iyi evet özel muaynehanesi var ama kilo alımıma aşırı takıldı ve cok yüksek tepkiler verdi beni cok gerdi ve stresse soktu acıkcası bir de başka bir doktora görüneyim dedim. Hizmet hastanesi Nihal Çetin e gittim bu gün enerjisi vs cok iyidi. Güzel ilgilendi kendi doktorumla hep çekinerek konuşuyomuşum onu farkettim. Bu doktor beni cok rahatlattı ve 5-6 aydır gittiğim kendi doktorumla konustuğumdan daha cok sey konustum resmen. Memnun kaldım yani devam edeceğim burda görünene göre.
Rabiaaltn Sadiyes ya ne güzel gönlünüze göre bulursunuz umarım benm de gebeliğimin başından beri o kadar çok Doktır değiştim ki bi türlü beni rahatlatacak anlayacağım dilde konuşacak bi doktor bulamadım sanırım bu gidişle evde dogurucam 😂
Sadiyes Rabiaaltn valla iletişim cok önemli ya gercekten bu gün gittiğim doktoru sevdim acıkcası bi kac muaynede daha net anlaşılır 😊
Sadiyes Zuzumuz ya ben cok beğeniyorum birkere otoparkının olması sakin bir hastane olması ve memorial grup olması benim için artı yönleri. Doğum için bence fiyatları da uygun. Telefonla bilgi de veriyorlar. Hersey çok net geldi bana
Sadiyes Havuc yok yok ya Beykent üni. Hastanesine gittim ilk öğrendiğimde. Gerçekten berbat bir doktordu. Sonrasında Ataköy towersda bi doktorum var ona devam ettm simdi 29. Haftamdayım. O da işte beni kilo konusunda çok darladı gerçekten. Diyetisyene göndericem vs. Toplam 9 kilo almısm bana cok gelmiyor acıkcası doğuma 70 gün kaldı altı üstü yani. Hayatımız zaten diyetle geciyor. Hem gercekten abartmıyorum yemeğimi vs. Ama doktor istiyor ki sabah 7 de kalkym 8 de kahvaltıyı yapms olym devamlı saatli besleniym. Tamam tabiki böyle olsa keske ben de cok isterim. Ama sihirli değnek deydiremiyorum hayatıma. Hele hamileyken insan uyku istiyor yani. Ayak uydurmaya çalışıyorum tabi ama tek taraflı olmuyor benimde düzenim böyle bu düzende yapabileceğim seyleri söylese ortak noktada bulusuruz belki. Ama 7 de kalkamıyorum her gün mesela. Yeri geliyor gece uyuyamıyorum uykusuz kalıyorum gec dalıyorum uykuya vs vs. Ve bu yüzden de kilo alıyor da olabilirim. Yani bu duruma doktorum cok tepki veriyor. Bu yüzden de gittiğimde moralim bozuluyor sorcaklarımı bile unutuyorum. Cok iyi cok deneyimli cok eski köklü bir doktor ama bu durum beni cok strese sokuyor doktora gideceğim günün gecesi stresten uyuyamıyorum kac kilo cıkcam ne dicek bu sefer diye. O yüzden gerçekten durumum bukadar vahim mi diye başka bir doktor denedim ve cok güzel iletişim kurdu benimle memnun kaldımm
Munevver_bkar Beylıkduzu medıcana Soner hoca kesınlıkle harıka ama ücretler yüksek 25 haftaya kadar takıbımı o yaptı çok memnundum.. şuan Reyap hastanesıne başladım çok araştırdım cıdden orası da güzel memnun kaldım nereida hamıma gıdıyorum
Rabiaaltn Munevver_bkar bende suan Reyap hastanesinde gönül hanıma takipliyim hastaneden çok memnunum aslında ama doktorum dün çatı muayenesi yaptı beni net bi şekilde aydınlatmadı başka doktora da görünmek istedim içimin rahat etmesi için siz Neredia hamımdan memnunmusunuz acaba ?
Melikedndr Munevver_bkar reyapta gittiğiniz doktordan memnun musunuz? Ben ilk doğumumu reyapta yaptım ama doğum doktorum orada değil artık yine orayı düşünüyorum ama doktor konusunda emin olamadım
Munevver_bkar Rabiaaltn ilgili ve tatlı bir hanımefendı her sorunuza da cevap veriyor wp den bile ıletısıme gectım dönüş yaptı hep.. bır kez gıttım çok da detaylı bir bılgı veremıyorum bundan dolayı ama şansınızı deneyebılırsınız
babyasyanil Rabiaaltn ben başından beri nereida hanıma takipliyim cok sıcak kanlı tatlı bi doktor. Her soruma cevap verir başından savmaz ilgili
Rabiaaltn Melikedndr merhaba reyapta doğum yaptığınızı söylediniz hastaneden ebelerden memnun kaldınız mı acaba nasl ilgilermiydi bende suan o hastaneye takipliyimde
Derya034 Melikedndr Gönül hanım yada neleydayı seçe bilirsin canım çok çok iyi ler emin ola bilirsin gönül hanımı 2010 dan beri tanıyorum güzel birdoktor şimdide ona gidiyorum yarın doğumum var ben çok memnunum açıkcası
Munevver_bkar Melikedndr bir kez gittim muayene ıcın çok ilgiliydi başından savmadı herseyı detaylı konuştuk çok tatlı bir hanımefendı suan ıcın memnunum çok gıtmedıgım ıcın de detay veremiyorum inanın 🥹
Melikedndr Rabiaaltn ben 3, 5 sene önce orda doğum yaptım. Doktorumdan da ebe ve hemşirelerden de memnun kalmıştım, odalar çok ferah zaten, hastane de temiz. En önemlisi doktor tabi, bende şuan reyapta doktor arayışındayım🙃