Benimde 9aylık oğluşum var.(kedim)evde yapışık ikiz gibiyiz çok yaramaz akşama kadar bağrış çağrış en yakın arkadaşım ,bebek gibi resmen hemen küser istediğini yapamayınca 🤣bide eşim kedi sevmezdi ulan adam 500 tllik alışveriş yapmış ona bu ay .bana al desem bi sürü laf eder 🤣oğluşum diye diye kucakta onu gezdirir.şuan 13 haftalık hamileyim inşallah bebeğimle birlikte büyürler .basıl olsa oda bebek zannediyor kendini 🤣sorun olmaz heralde bi sürü insanın evinde var