Kyy01 Altıncı ayda betanin ne önemi var çocuk oluşmuş organları fln beta yükselişi devam etmez zaten sürekli
Aksoylu24 Ya zaten 3 hafta önce detaylıya gitmiştim. Sorun yoktu. Ama böyle düşünce internetten baktım. Düşük falan yazmışlar. Benimde ilk gebeliğim. Ondan dolayı korktum. Şimdi çıktık acilden. Sorun yokmuş öyle olması normalmiş
Yek2121 Aksoylu24 ama bildiğim kadarıyla belli zamandan sonra düşüyor hatta biz doktorumla 2 3 aydan sonra bakmamıştık bile Betaya
Kafi Aksoylu24 kalp atışı duyulduktan sonra betaya bakılmaz diye biliyorum belirli bi sürecek sonra düşer çünkü