Aksoylu24 Kızlar ben geçen ay kan tahlili verdim. Beta değeri 8800 dü. Dün yine verdim.4100 çıkmış. Normal mi İnternetten baktım düşük falan yazıyo . Var mı böyle bişey yaşayan
Allahkahretmesin1 Aksoylu24 üzmek istemem ama muhtemelen düşük yapacaksın aynı şey başıma geldi ve düşürdüm ben
Cey-cey Aksoylu24 nasıl geçen ay verdiniz simdi tekrar verdiniz doktpra gitmedimiz öi kaç aylık hamilesiniz
Yek2121 Aksoylu24 ama bildiğim kadarıyla belli zamandan sonra düşüyor hatta biz doktorumla 2 3 aydan sonra bakmamıştık bile Betaya
PSerenity 10 haftaya kadar yükselir 10da pik yapar sonra düşer başka rahatsızlığınız yoksa sadece beta için acile gitmeyin bence
CeydaST Aksoylu24 iyide canım seni artık beta bağlamıyor rahat bırak şu kan verme işinden vazgeç doktorun istemedikçe 🤭 bebeğin sağlıklı mı ona odaklan doktora gitmiyor musun?
Nmhrkl Aksoylu24 benimde 23. Haftada bende de geçen ay beta düşük çıktı ama artık betaya bakmıyorlar ki. Bugün detayliya girdim gayette sağlıklı bebiş kendinizi korkutmayin