shdemir ne güzel canım keşke benim de dediğin gibi olsa böyle bile bile beklemek de o kadar zoruma gidiyor ki . Hep özellere gittim en iyi doktorlara gittim ama hep aynı sonuç kese boş denildi . 2 hafta beklicem dedim doktor beklemenin hiç Bi faydası Yok dediii. Geç döllenme olabilir dedim sizin hesaplarınızla bizim ki tutmuyor dedii . Geç döllenme olsa 1 ayda öğrenmezdin dedii. Aldırmak istemiyorum ☹