Canım o zaman hiç zaman kaybetmeden doktorun dediğini yapmalısın zaman geçtikçe zor olucak. Bir arkadaşım ılacla düşürdü çok zor atlattı çok ağrısı oldu psikolojik olarakta yıprandı doktor neyi öneriyorsa o şekilde yap doktorlara emanetiz allah yardımcın olsun inşallah bu gideceğin doktordan güzel haberler alabilirsin