Gmzesr canım benim geç döllenme doktorum bu yüzden hep alttan muayene etti ve kalp atışlarını alttan muayene ile duyduk 6-7 haftalıkken duyduk ama net değildi son gittiğimde 8+2 tam duydum cok şükür şimdi 11 haftalıkken gel dedi bu sefer alttan bakmayacağını söyledi geç döllenme gibi durumlarda alttan muayene daha verimli sonuç veriyor