Ygmrygmry 22.hafta detaylıda 21 mm çıktı. Sadece progestan fitil kullandım. Doktorum 34 de bırak sonra da bebek ne zaman gelirse gelsin korkma dedi. 33+6 da sancıyla acile gittim 4 cm açıklık var dediler. 4 gün yattım hastanede açıklık aynı kaldı nstde sancı çıkmıyordu benim o gün olan ağrım da kesildi. İmza ile taburcu oldum. Şu an evimdeyim 35+1 im. Ara ara bel ağrım oluyor, elimden geldiğince yatıyorum. Sancım sıklaşana veya suyum vs gelene kadar gitmem sanırım bidaha hastaneye direk yatırıyolar bırakmıyolar 🤣 37 ye kadar içimde tutmaya çalışcam😆