bendiyebiriii yok ultrasona göre 4 kilo gözüküyordu ertesi günü doğum yaptım 3.670 Gr doğdu işte benimkide özelde oldu kalbi çok hızlı atıyordu sürekli
Doktor tehlikeli kaybedebiliriz bide bende şeker vardı kuveze girer mi girmez mi onu doğunca gorucez dedi çok şükür sap sağlıklı doğdu 😊😊sizde sitres yapamayin doktorum bana dedi 32 haftada bı hamile bayan doğurmuş kuveze bile girmemiş 🥰🥰 pozitif olun