znkara Ben de iki kez kimyasal gebelik geçirdim 3 ay arayla, ikisinde de aynı dediğiniz gibiydi hem koyu pıhtılı adet gördüm hem de normalde olduğundan çok fazla ağrı çekmiştim. Bi 3 ay sonra tekrar hamile kaldım şükürler olsun,şimdi 25+5 haftalık ve sabırsızlıkla bekliyoruz 💕