Acuka Serifehuseyinn aynen suan çekiyorum ama daha acılma kontrolüm olmadı ondan merak edıyorum duzensiz anıden bel agrısı gırıyo açılmayı saglarmı dıye merak ederdim hep
nurrrrrr Serifehuseyinn yaaaa maşallah ya. bende 38 haftalık oldum yarın çatı muayene var. bakalım bana ne diy3cek . maşallah canım ya ne yaptın da öyle oldu söyle de bende yarın a kadar yapiyim😁
Serifehuseyinn nurrrrrr canım bişey yapmadım ki akşamları yürüyüş sadece bende ilk defa bugün çatı muayenesi oldum orda direk açılma var dedi 😬
nurrrrrr Serifehuseyinn ay benim de yarın var dua et de benim ki de senin ki gibi olsun 😂😂 çok imrendim sana şimdi. maşallah diyeyim de nazar olmasın canım 😘
Hayalvemasal00 Serifehuseyinn allah bir sancida kucagina almayi nasip etsin canim. Acilman nasil oldu. Agrin varmi cok. Bi is mi yaptin oyle oldu canim