Serifehuseyinn Merhaba kızlar bugün kontrole gittim 38 haftalık oldum 5 cm açılmam varmış sabah 7 de gel dediler nasipse normal Doğum olacak panik yaptım psikolojik sanırım ağrım çoğaldı 😔 Var mı öneriniz dualarınızı bekliyorum 🙌🏻
songul123 Serifehuseyinn hadi inşallah kuzum rabbim kolay kurtarsın bizede dua et sağlıkla doguralim senin duan kabul olur 🤗
Smyyn Beni de bu gün 4cm ile eve yolladı çevremdekiler çok şaşırdı.Pazartesi alacak doğuma ama kasıklarım belim çok kötü ağrıyor 😪
Serifehuseyinn Dicle gece belime sancı girmişti ama öyle kontrol için gitmiştim aşırı yoktu şuan çatı muayenesinden sonra çoğaldı 😞
Acuka Serifehuseyinn belinize giren agrı nasıldı bıcak saplanıyo veya üşütürsünde batar gırer onun gıbı mı
Acuka Serifehuseyinn belinize giren agrı nasıldı bıcak saplanıyo veya üşütürsünde batar gırer onun gıbı mı
Acuka Serifehuseyinn aynen suan çekiyorum ama daha acılma kontrolüm olmadı ondan merak edıyorum duzensiz anıden bel agrısı gırıyo açılmayı saglarmı dıye merak ederdim hep
Mervisss Serifehuseyinn Rabbim sağlıkla kucağına alıp büyütme nasıp etsin inşallah.. inşallah tek nefeste kurtulursun inşallah.. Sende bize dua et🙄🙄 benimde son 6 günüm var