kahvesever__ Bırakın kaosu ya 😂menüleri yazın bakalım ben inşallah yaparsam Kayseri yağlaması yapacam tabi orda yaşadım kaç sene 😂salata ve tatlı olarakta kalburabastı tatlısı var🥰
Nurr_22_22 kahvesever__ domatesli şehriye çorbası ve taze bakla yemeği marul salatası tatlı da Kemalpaşa 🙈
Zumzugukodummuzzingillatirim kahvesever__ bugün çorba salata bitti, hiç yoramam kendimi zaten sağlıklı beslenmeye çalışıyoruz.
nebakiyonkomikmi kahvesever__ Ben daha kahvaltıyı yeni yaptım bacım ne akşam menüsü ne çabuk uyanıp güne merhaba diyorsunuz 😂😂😂😂😂
Zumzugukodummuzzingillatirim kahvesever__ aşkım bu aralar çok iştahsızım. Yani kocam ve ailesi süt olmaz ye demese yemem öyle aramıyorum ne yemek ne başka şey. Kahvaltı yapmadım hala ama 0 iştahım kapandı ama niye bilmiyorum ki işime geliyor. Kocam zaten doyar onda sıkıntı yok. Bende hazır iştahsızım çok doldurmam. Kdldldld
Zumzugukodummuzzingillatirim kahvesever__ bilmiyorum ki, herhalde uzaya yap kendine yap derken yaparken doyuyorum dkdkdkdk
kahvesever__ Zumzugukodummuzzingillatirim olabilir 🤔 ya bebekle bazen zor oluyor insanın canı istemiyor
Zumzugukodummuzzingillatirim kahvesever__ zorluğundan değil aslında ama ne bileyim, valla işime geldi yazda geliyor. Tek beni üzen lahmacuna kebaba bile yükselemiyorum
-_Esra_- kahvesever__ Mercimek çorbası Rosto köfte Patates püresi Havuç tarator Ramazan şerbeti var kendim yaptım :) Bu arada Bir şey soracaktım canım Kayseri yağlamasının ekmeğini ayrı bir hamur mu yoruyoruz yoksa lavaş hamuru oluyor mu ?
kahvesever__ -_Esra_- hamuru kendimiz yapıyoruz canım lavaş gibi ince olması lazım ama hazır lavaşlarda olur ama tabi evdeki yaptın gibi lezletli olmaz