Yargılamayın insanları, herkesin hayatı tercihleri farklı. İnsanlar reglken de ilişki yaşayabilir. Günahtır, tiksindiricidir, zararlıdır diyorsanız siz yapmazsınız olur biter.
Soruya gelecek olursak, evet regl iken hamile kalınabilir. Her ay 1 yumurtanın düzenli olarak vücudumuzdan atıldığını kabul ediyoruz ama diyelim ki o ay birden fazla yumurtanız olgunlaştı ve o da regl dönemine geldi… Hamile kalması zor ama imkansız değil. (Doktorlardan teyitli bilgidir)