BernaOmer biz 17 deyiz 18e gircez ilk doktorum kız gibi demişti 12 haftada 10 gün önce devlete gittim erkeğe benziyor dedi göbek kordonudur dedim yok dedi neyse için rahat etmedi hem gromek istedim 2 3 gün önce yakınıma bir hastane açıldı devletin yine baya detaylı inceledi kız gibi dedi dedim geçen erkek gibi dediler falan yok dedi çıkıntısı falan yok muhtemelen göbek bağını yine araya aldı geçende o yzuden erkeğe benzetti doktor çünkü yine araya almıştı göbek bağını ama kız gibi ya keseden falan anlaşılıyor kız olduğu birde harekeli maşallah saklamıyor kendini kız dedi doktor mayisda detayliya gircez inşAllah ordada kesinleşir diye düşünüyorum sağlıkla alırız InşAllah kucağımıza 🥰