BurcuY bende normal yaptım iki tane bide erken gebelik yaptım çift çizgi çıktı adetime daha 2 3 gün var salı günü gitçem doktora bana kalsa hemen gitmek istiyorum ☺️da eşim acele etme diyor Neyse ki az kaldı ya gecen bi postta kız öyle yazmış bende korktum bakalım inş bebeğim benimledir 😍❣️