Giizemm Arkadaslar reglime 7 gun var. cok merak ediyorum oyle cok belirtimde yok. Kan testi yaptir diceksiniz ama beni kan tutuyor gunum tamamen gecmeden yaptirmayi dusunmuyorum kan testini. Simdilik idrar testi yapsam mi? Tek cizgiyi gorursem cok modum dusucek onuda biliyorum ama meraktan cildiriyorum😄
BurcuY Giizemm erken gebelik testi deneyebilirsin ama moral bozukluğu yaşamayıp sabırla adetine beklemeye devam etceksen ☺️
Huzur20 Giizemm Beklemek zor ama şuan erken bence yapsanda çıkmaz ben erken gebelik yapmıştım onda bile cikmamisti
Busracetin Giizemm kesinlikle bekleyin cünku adetinize cok var çift silik cizgi ciksa dahi kimyasal olup adet gorme ihtimaliniz var o yuzden adet gecikmesi en garanti hamilelik belirtisi , erken davranip kendi kendinizi üzmeyin 🌺
ESRAOZ35 Bende cok korkuyorun. Gecen ay reglim 19 ekimde oldu. Negatif cıktı sonuç şimdi de test yapmaya korkuyorum. 10 gun var benimde. Beklesem mi ki ?
Giizemm ESRAOZ35 benimde 16 sinda oldu regl. Meraktan catlicam bi yandanda korkuyorum. Bi an evvel ogrenip esime surpriz yapmak istiyorum :) bekleyeelim en iyisi. Cunku o negatifi gorunce insanin dunyasi basina yikilio
Leylayasin ESRAOZ35 canim gecen ay bende 19 unda oldum sen kaç gündebir adet oluyosun ? Benim 7 günüm kaldı
BurcuY ESRAOZ35 tahmin edebiliyorum kuzum ☺️ Üzülmücksen pes etmeden beklicrksen yap bi tane içinde kalmasın yine bekle adetini ☺️
AysEmreee Giizemm canım ben adetimi 2 gün geçince test yapmıştım evde ve negatif çıktı 4 Gün sonra adet olmayınca tekrar yaptım pozitif çıktı yani şimdi çok erken Hamile olsan bile belli olmaz idrar testinde
Sirincili Yapma canım. Bende senin gibi dayanamayıp yaptım ikincisi silik çıktı hatta konu açtım bununla alakalı. Kan da kesin sonuç verir diye gittim bugün sonucu aldım negatif.. bekle derim çünkü bende bekliycem ve bunları reglme hala 1 hafta varken yaptım düşün.
Giizemm Busracetin haklisin ama dayanamiyorum. Bide esime surpriz yapmak istiyorum. O yuzden regleden bi gun once yapayim diyorum:) varsa cikar ins
Damlalokum Giizemm erken gebelik testi alırsan öğrenirsin 20-25 tl arası fiyatı eczanelerde var Can'ım çok hafif de olsa belli olur ikinci çizgi pozitif ise
Giizemm Damlalokum herkes farkli cevaplar vermis canim digerleri bekle demis. Napsam bilemedm. Bi kac gun daha beklicem
Esrarslan Giizemm benim çıkmıştı bi hafta varken bende iğneden tırsanlardanım 😂 oyüzden adet günümü bekliyorum yap varsa çıkar ☺️
Giizemm Esrarslan ben igneden once bile fenalasiyorum yani durumum cok vahim hahah. Sen suan hamilemisin yoksa gun mu bekliosun
Seydaruzgar Bende adetime 3 gün kala erken test yaptım pozitif çıktı şuan 12+5 haftalık hamileyim 3-4 gün daha bekle öyle yap canim
Giizemm Seydaruzgar aynen ole yapcam bi kac gun daha sabretcem. Seninde bebisin hayirli olsun. Saglikla gelsin insallah🌸💗