Elifs15 Belinay0922 benmde hiç olmamştı sadece düşürdüğüm gün oldu. Sen tedbirini al gerisi allaha kalmış. Dr da zaten sağlıklı olsaydı tutunurdu demşti. İnş snn bebeğn sana sıkı sıkı tutunur sağlıcakla doğar